Brev:
Vil ikke have sin modermælkserstatning
24. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Vil ikke have sin modermælkserstatning
Hej Helen
Oliver på 4 måned og næsten 2 uger er begyndt at afvise sin sutflaske med allomin han får grøn og blå.. han bliver ked af det og spytter det ud og prøver at undgå den.. han får den tilbudt hver 4 time så der burde han være sulten..
Min sundhedsplejerske siger at hun aldrig har oplevet det før, er det meget unormalt ......? Tænker selv om han er træt af det, men han ved jo ikke at der findes andet....
Så nu vil jeg prøve med noget risgrød .....
Kan det være en periode vi skal igennem, er det alderen...?
Har også prøvet at gi ham flasken, hvis han bliver sur så stopper jeg venter 10 min, så leger vi lidt og så prøver vi igen og så spiser han måske 100 ml og så igen lidt sut og lidt leg og så prøver vi igen og så spiser han måske 60 ml... det tar mig en 3 kvarter at gi ham mad og tænker det er en dårlig måde at gi ham mad på men det andbefalede min sundhedsplejerske ...
Håber du kam hjælpe, det ikke hyggeligt hverken for mig eller ham.
Hvad mener du....